Toate tipurile de produse comercializate beneficiază de consultanță tehnică gratuită și de service performant asigurat de o echipă bine pregatită în domeniul tehnic.
Produsele care au nevoie de reparații sunt colectate prin intermediul biroului de recepție al departamentului Service și sunt preluate de specialiștii nostri. Aceștia analizează defecțiunile fiecărui produs și comunică în cel mai scurt timp operațiunile necesare pentru punerea în funcțiune a aparatelor și durata de execuție a lucrării. Asigurăm service autorizat în maxim 3 zile lucrătoare pentru reparații uzuale. În cazuri excepționale, timpul de reparație este în funcție de perioada estimată a importării pieselor sau subansamblelor defecte.
Toate reparațiile se fac doar cu piese de schimb originale furnizate de către producătorii echipamentelor.
De asemenea, vă asigurăm intreținere periodică planificată, conform specificațiilor producătorilor și în baza unui contract de service, astfel încât sculele electrice să fie intreținute corespunzător și pentru a elimina eventualele probleme care pot să apară din cauza unor intrețineri necorespunzătoare.

    Etape pentru un utilaj sau echipament adus la reparat:
– Recepția echipamentului și constatarea defectului în cel mai scurt timp posibil;
– Comunicarea devizului constatator și a unui preț estimativ al reparației;
– Primirea acceptului clientului. În cazul în care clientul nu își dă acceptul pentru reparație, la ridicarea sculei din service se plătește numai contravaloarea manoperei de constatare;
– Reparația propriu-zisă;
– Anunțarea clientului că poate ridica echipamentul reparat; anunțarea prețului final al reparației (daca este cazul);
– Predarea echipamentului și plata contravalorii reparației.

Pentru mai multe informații vă rugăm sa ne contactați la: service@justools.ro.